wederom een motorvakantie, maar dan wat dichter bij huis

14 juni 2019 - Eifel, Duitsland

IMG9923

We hebben ons weer laten verleiden tot het boeken van een motorvakantie................dit is wat de reisorganisatie er zelf over schrijft, dat belooft wat

Talrijke bochten, hoogteverschillen en een uitstekend wegdek

Motorrijders hebben iets met de Eifel en dat is niet verwonderlijk. De wegen zijn prachtig met talrijke bochten, hoogteverschillen en een uitstekend wegdek. De wegen zijn groots, het landschap is 'fabelhaft': de mooie glooiende heuvels en de veelal aan het zicht onttrokken vulkaanmeren zijn uniek. In de herfst wordt je  daarnaast ook getracteerd op de prachtige herfstkleuren die de natuur dan rijk is.

PICT20160924144135

Prachtige routes in de Eifel vlakbij de Nürburgring

In dit motorparadijs hebben we een aantal schitterende routes voor je uitgezet, die je naar de Vulkaan Eifel en de oude Nürburgring leiden. Op het oude racecircuit kan je een ronde maken. Wees er wel op bedacht dat je niet de enige zult zijn en dat er tussen de 'racers' veel onervaren automobilisten en motorrijders rond zullen rijden.

De aanrijroute start bij de grensovergang naar Duitsland op de A76 bij Heerlen/Bocholtz. Het eerste gedeelte rijdt je over de snelweg A4 en A44 om vervolgens de snelweg te verlaten onder Aachen. De bochten blijven elkaar opvolgen en de omgeving is compleet veranderd naar een bergachtig landschap met prachtige uitzichten. De B, L en K wegen wisselen elkaar af. Je rijdt over een prachtige K weg met 12% helling door het weidse Duitse landschap.

Verschillende dagroutes

De dagroutes zijn zo uitgezet dat we je de mooiste, kleinste wegen van de Eifel laten zien. Beide dagroutes zijn er in een korte en lange variant en komen zelfs tot in Luxemburg. Je kunt per dag kiezen tussen de korte (220 km) of de lange (300 km). Uiteraard is er reisbegeleiding van Horizon Motor Reizen aanwezig mocht je met pech komen te staan.#motoplus #lezersreis #horizonmotorreizen #eifel #vulkaaneifel #motor #motorvakantie #motorweekend #zinin

1. Arjan van Maanen:
    11 januari 2019
    Klinkt goed, voor wanneer is deze reis geboekt ?
  2. Gerard:
    13 januari 2019
    we gaan er in juni voor op pad