dag 3, back home again

18 september 2016 - Voerendaal, Nederland

wanneer ik dit schrijf ben ik thuis van een snelwegrit per motor waar ik U tegen zeg, met hoofdletter. Roos-Marie voelde zich niet helemaal okee, dus ik liet haar de keus, rechtstreeks naar huis of toch de verstrekte route door de organisatie volgen.

Het werd de eerste optie, rechtstreeks naar huis, dus hop hop binnendoor naar de eerste de beste snelweg richting Köln om vanaf daar Aachen aan te houden met als eindbestemming Voerendaal. aankomst in eerste instantie 11:15, uiteindelijk bleek dat 11:54 te worden vanwege een dijk van een omleiding.

Inmiddels zijn we fris gedouched, bagage opgeruimd en laatste puntjes op de welbekende 'i' aan het zetten qua reisverhaal om vervolgens eens rustig te evalueren en te bedenken wat het volgende reisdoel gaat worden.

Verder wensen we onze medereiziger die een schuiver gemaakt heeft sterkte met zijn (gelukkig alleen) vinger. De emotionele klap zal nog wel komen denken we want zijn pas recent aangeschafte tweewieler is waarschijnlijk total-loss.

vanavond vroeg het bedje in..........het eigen bedje, hmmmmmmm!

Gerard en Roos-Marie

1. Arjan van Maanen:
    18 september 2016
    Jammer dat Roos-Marie zich vandaag niet zo lekker voelde, maar ik heb wel weer genoten van het smakelijke verslag van jullie 3-daagse gewonnen trip :)