Voerendaal, here we come

17 juni 2019 - Voerendaal, Nederland

wederom vanwege de venstertijden voor ontbijt hebben  we het klokje gezet op 08:00 uur. en we waren voor de verandering eens beide vóór de klok zich ging melden wakker. ware het niet dat ik een beetje geholpen heb met het wakker worden van Roos-Marie hahahaha.

Na het verzorgen weer genoten van een uiterst smaakvol en uitgebreid ontbijt, we zouden er echt aan kunnen wennen, zonder moeite. En afscheid mogen nemen van reisgenoten, reisleiding en personeel van het hotel wat ons elke dag uitstekend heeft bediend van een hapje of een drankje. Linksom of rechtsom, inzet van het personeel, HUN behandeling van ons als gast van het hotel, 'maakt' het hotel.

De drankrekening van de afgelopen dagen viel ook nog best mee, dat scheelt ook weer. dus we konden met een goed gevoel op pad huiswaarts. De koffers volgepropt met de bagage werden aan de motor bevestigd, topkoffer mocht ook gevuld worden en we waren kaar voor vertrek. Hier en daar nog even een hand schudden en dan is het go go go back home.

Roos-Marie had bedacht dat ze nog enig huishoudelijk werk wilde gaan verrichten thuis. Dan is de keuze, aangereikte route á 149 kilometers binnendoor voor 3:00 uur óf rechtstreeks naar huis, snelste route á 141 kilometers voor 1:28 uur vrij snel en logisch in te vullen. Voor mij als besturende motorrijder oersaai rijden, maar ach je bent samen op vakantie toch ? Ondertussen zijn we al weer druk in gesprek over een volgende reisbestemming, blijven jullie ons volgen ???

groet,

Gerard en Roos-Marie