Dag 10 van 75 passen tour nog steeds in Arabba - Italië

5 september 2023 - Livinallongo del col di lana, Italië

voor het eerst deze vakantie uitgeslapen tot 9:00 uur, daar was ik ook echt aan toe. Ontbijt word geserveerd in het hotel tot 10:00 uur dus dat was ook héél mooi. Na het ontbijt ben ik nog even gaan zwemmen in het hotelbad en even weken in de whirlpool en daarna vond ik het wel leuk om Arabba eens niet vanaf het motorzadel te gaan bekijken.

De drone had ik ook meegenomen op pad en nadat ik met een kabelbaantje naar boven op de berg ben gebracht heb ik hem even de lucht in laten gaan om een shot from above te maken. Overigens is er boven bij de kabelbaan helemaal niks behalve een snackbar en je kijkt in het dal, maar dan wel weer een heel mooi dal.

naar goed gebruik in Arabba, je raad het al, een pizzaatje gegeten en rustig aan terug naar het hotel om dit verslag van dag 10 te gaan schrijven. vandaag géén relive video want ik heb besloten om niet te gaan rijden met de motor vandaag, een rustdag is tenslotte om ............te rusten, morgen naar Gerlos in Oostenrijk met onderweg de Grossglockner.....