als bedankje....... een weekje bijtanken in eigen land

13 mei 2019 - Arcen, Nederland

Als bedankje van  iemand die we allemaal een beetje ondersteunen bij zijn nieuw in te vullen leven door het verlies van zijn levenspartner, onze (schoon-)zus en tante zijn we uitgenodigd om een weekje vakantiepark te gaan doen. dat kunnen we natuurlijk niet weigeren.

En zo omschrijft de organisatie achter het park...........het park !

Bron van ontspanning

Heerlijk onderuit en genieten van de warmte en weldaad van bronwater van 35°C. Een bezoek aan Thermaalbad Arcen - gelegen op het park - is de beste start van een paar dagen ontspannen. Alles op en rond het park staat in het teken van rust en ontspanning. Gelegen midden in Nationaal Park De Maasduinen met bossen, vennen en rivierduinen lijkt de tijd er soms wel even stil te staan. Natuurlijk zijn er ook volop mogelijkheden om de rust te doorbreken. Voor de kinderen is er een Koos Kids Club, een zwembad en een indoor speeltuin. In de directe omgeving zijn, naast talloze wandel- en fietsroutes, het pittoreske Arcen en de Hertog Jan brouwerij beslist de moeite waard.