D-day

12 mei 2019 - Chaamse Bossen, Nederland

Gisteren begon onbedoeld MIJN vakantie al, want de planning van mijn werkgever had besloten me niet in te delen voor een klus. Iets wat ik echt NU helemaal NIET erg vind. resultaat is dat we nog relaxter op pad kunnen gaan naar Arcen, voor een paar relaxte dagen relaxen. Is dat relaxed of is dat R-E-L-A-X-E-D dubbele punt XXL.

Maar vandaag, één dag van te voren hebben we ook iets gedaan wat wel erg relaxed is, lekker ook. Op aangeven van Jessie hebben we met een aantal van onze Skype-contacten een uitgebreide lunch gedaan in Chaam bij De Steengroeve (https://steengroeve.nl/). Nu zul je vast denken... Chaam? wie woont dáár nu? wel.....niemand, maar voor alle contacten, uit Alphen Aan Den Rijn, leiden, Tegelen, Ede en Voerendaal, ligt dat relatief op de zelfde afstand, klinkt hartstikke logisch toch!

Anyway, we hebben genoten van koude en warme dranken, eerst buiten, daarna binnen, gevolgd door pannenkoeken en omeletten en nog meer koude en warme dranken. Heerlijk bijgekletst over onderwerpen die regulier op de vaste woensdag ook de revue passeren, met DIT verschil dat het nu face to face in person was. En voor ons is wel duidelijk dat we dit nog eens moeten gaan doen in de niet te verre toekomst, misschien zelfs op de zelfde plek.

op tijd thuis voor het avondeten, maar we zitten nog vol van de lunch hahahaha. dussssss meer tijd om de spulletjes voor Arcen te verzamelen. Morgen voor mij (en Yvonne ???) op de motor, Roos-Marie in de auto, Jos en Collin in de auto en dan blijft de keuze voor Manuel waar hij wil instappen. Trees gaat bij nader inzien toch maar liever niet mee en Femke en Rik hadden al vrij vroeg aangegeven dat zij andere plannen hebben.

wat vergeet ik nu ??..........oh ja.....tot morgen voor een update

1. Arjan van Maanen:
    12 mei 2019
    Ik begin nu pas weer een lichte trek te krijgen (19:30 uur) haha ! Alvast heel veel plezier allemaal in Arcen :-)