just another day in Paradise eehhhhhh Arcen, ARCEN !!!!

14 mei 2019 - Arcen, Nederland

dat zul je net zien, slaap je relaxed in, blijkt het toch weer zo te zijn dat DAT bed weer net niet voelt als je eigen bed. Met als gevolg dat het een carroussel-nachtje word, horizontaal ala spit zeg maar. Neehee, ik zag je wel denken, niet als een varken hahahaha.... Lekker ontbijt met gekookte eitjes, één te weinig, terwijl we toch vrij zeker er van waren dat er 10 meegekomen moesten zijn, maar DAT doosje blijkt onvindbaar, apart, héél apart. desalwelteplus, brood was goed, beleg nog beter, gezelschap het beste, dusssssss dat trekken we morgen recht met 5, jawel VIJF gekookte eitjes. nadeeltje is dan weer wel dat de keuken er relatief compleet uitziet maar de oven ontbreekt. Dusssss, warm afgebakken broodjes is een no-go. eens kijken of we dat bij de campingsuper kunnen fixxen met een beetje charme en lief/leuk lachen, want daar is dan weer wel een oven.

20190513_152224

na het onderhoudstraject gevolgd te hebben per persoon in de badruimtes ehhhhhh onderhoudsruimtes. waren we gereed voor een tripje naar een voor mij bekend winkelcomplex alwaar we én eitjes van de rauwe soort, wat snoepgoed, koekies en ander lekkers gescoord hebben. Wilde Jos toch nog even een schoenenzaak bezoeken want hij was zijn geliefde sloffen vergeten, gelukkig is centrum venlo niet echt ver weg en daar hebben ze zulke dingen. 's-middags zouden er nog medewerker(s) van klein Vink komen om te kijken naar een slecht afvoerende wasbak én Robert (van T.) zou ook een bezoekje komen brengen op de scooter. Dus op tijd terug naar het park, maar niet nadat de KFC even overspoeld werd met hongerige kipknagers.

20190514_164353

Robert was er gelukkig bijtijds, ja "van T", die ja, why??? en na uitgebreid genieten van zon, drank en aanwezigheid hebben we hem weer los gelaten op de scooter. Uiteraard hadden we ook dierlijk bezoek in dit park. Vorral dit witte vogeltje vond mij maar bedreigend, zeker om dat zijn partner de eitjes aan het uitbroeden was. Een die zwarte viervoeter? dat is inboedel.

P1050912P1050945

Manuel en Yvonne hebben een voortreffelijk, doch supersimpel en lekker maaltje bereid met gekruide aardappel, gehaktschijfjes, bonen, mais en nog meer myammmie-dingen waarna we toch wel een beetje aan het inzakken waren. Hij/zij die kookt wast niet af (vakantie-regel, nix van aantrekken), dus dat laten we de vaatwasser doen, inruimen, knopje duwen en hoppa, kláááááár!!!

Jos besloot nog even te gaan badderen, Yvonne en Manuel gingen voor de avondwandeling en wij, tsja, boekje lezen en Diamondpainting, gewoon laagdrempelig tijdverdrijf, het is tenslotte...........vakantie, die had je kunnen raden hahahaha.

kortom, weer een welbestede relaxte dag

voor nu, tot laterssszzzz